Yleisön, eli ainoan lukijani Sarucan, pyynnöstä kirjoittelen taas kuulumisia ;-)
Päätin tuossa alkuviikosta, että nyt lähtee läskit. Olen näitä raskauskiloja raahannut mukanani ihan liian kauan, ja nyt ne saavat lähteä. Piste. Sitä paitsi ostin aivan ihanat remmi-bondage-whatever-housut, joihin en ihan mahdu, ja tavoitteena on nyt parin kuukauden sisään saada perse ahdettua niihin pöksyihin.. Kiloja on ihan liikaa, joten unohdetaan kaikki pikkuhiljaa kevyesti yadayada -höpötykset, ja kunnon treenit vaan :)
Eli keskiviikkona oli bodypump (ihanaa!) ja perjantaina oli bodycombat (aivan mieletöntä!) ja siihen perään pilates (öö.. pitänee käydä pari kertaa, että tottuu siihen rauhalliseen tahtiin ja harmoniaan.. Itse kun olen enemmän vauhtityyppi). Äsken kävelin puolikuntoisella ministepperillä 30 minuuttia. Harmittaa, kun on jo toinen stepperi, joka menee rikki :P No, kyllä tuota nyt vielä käyttää ainakin jonkin aikaa. Näyttö siinä ei enää toimi, eikä mitään saa säädettyä.

Sädehoitoharjoittelu alkoi maanantaina, olen viihtynyt mainiosti. Ehkäpä siinä olisi yksi mahdollinen tulevaisuuden työpaikka? Olen tykännyt, eikä ole mitenkään vaikeaa oppia esim. asetteluja, mutta ne sädehoidon suunnitelmat menevät hieman yli hilseen vielä.. Ja anteeksi ohjaajat, en vieläkään muista miten ablaatiomamman asettelu menee :( Dementia... Omalla koneellani työskentelevät hoitajat ovat todella kivoja kaikki, olen siinä mielessä onnekas, että olen saanut huumorintajuisia ja kärsivällisiä, sekä hyvin ammattitaitoisia ohjaavia hoitajia. Sekä tietysti "pääpiru", ohjaajani J. on kiva ja rento tapaus. Jipii.
Ainut mikä tökkii, on aikaiset aamuherätykset. Oletettavasti niihinkin tottuu, viiden viikon jälkeen herään jo automaattisesti 5:55 joka aamu :P Yritä siinä sitten taas totutella vähän epäsäännöllisempään elämänrytmiin. Ja kesällä teen vuorotyötä A-röntgenissä. En malta odottaa, että kesätyöt alkaa ;) RAHAA. Ja mielenkiintoinen, hektinen työpaikka.

Roope on vaihteeksi kuumeessa. Olen huono äiti ja olen antanut lasten katsoa telkkaria koko päivän. Kaapelikanavat näkyvät ilmaiseksi tämän viikonlopun, joten Sub juniori ja Disney channel ovat kovassa suosiossa :P

Olin töissä tänään, vietin 6 tuntia esitellen SodaStreamin limsakonetta. Aika rentoa hommaa, asiakkaiden kanssa tuli höpöteltyä, ja itsekin maistelin limsaa :) Mikäs siinä. Tasapainottaa vanhainkotihommien henkistä ja fyysistä kuormitusta.

Niin joo, Pariisi oli ihana. Sinne pitää päästä takaisin.